Retourneringen

Ben je niet tevreden over de bestelling? Dat vinden wij erg jammer en we horen graag wat wij kunnen doen om het op te lossen.

Zorg ervoor dat u binnen 14 dagen na ontvangst ons per mail op de hoogte stelt van de retournering. Je kunt de bestelling dan tot 14 dagen na ontvangst retourneren. Wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.



Retourneren in 3 simpele stappen

Stap 1: Neem contact op met de klantenservice via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@outdoorhaven.nl en vermeld jouw ordernummer. Wij sturen jou vervolgens een retourformulier op die je kunt downloaden en afdrukken.

Stap 2: Stuur je bestelling naar het verkregen adres

Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres aangegeven op het retourformulier. Het is belangrijk dat je jouw pakketje voorziet van een track & trace code, als zender ben jij namelijk verantwoordelijk.

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag terug op je bankrekening

Als wij het pakketje hebben ontvangen, staat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen weer op je bankrekening staat.



Retourkosten

Als klant ben je verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Zoals beschreven in onze algemene voorwaarden en op onze website, worden bestellingen verzonden van Azië naar de consument, en de consument is ook verantwoordelijk voor de retourzending naar ons centrale magazijn in Azië. Retourkosten variëren meestal van €20 tot €40 per retourzending afhankelijk van de grote van het pakket.
Wij hanteren geen herbevoorradingskosten.



Retourvoorwaarden

  • Producten moeten in originele staat zijn met originele labels en tags.
  • De verpakking mag niet beschadigd zijn en moet in originele staat zijn.
  • De retour moet voorzien zijn van een retourformulier. (contact de klantenservice voor het retourformulier)
  • De te retourneren goederen mogen geen tekenen van gebruik vertonen.
  • Lever een ordernummer aan.


Heb je een defect product ontvangen?

Stuur ons een mail met Foto- of videomateriaal dat het probleem duidelijk laat zien. Als het defect gerechtvaardigd blijkt te zijn sturen wij gratis een vervangend product op.

*Wanneer een vervangend product wordt verzonden vanwege een defect of een verkeerde maat, is retourneren niet meer mogelijk.



Annulering van orders

In sommige gevallen is het mogelijk om je order te annuleren, maar we kunnen dit niet garanderen vanwege de geautomatiseerde aard van ons systeem. Na het plaatsen van de order worden deze snel verwerkt, en annuleren is daarom vaak beperkt.

Wil je toch proberen je order te annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via EMAIL nadat je je order hebt geplaatst.