Op deze pagina vind je alle informatie over de bestelling en levering van onze producten
Gemiddelde levertijden
De verwerking van de bestelling duurt op dit moment 1-3 dagen. Daarna hebben wij een gemiddelde levertijd van 6-10 werkdagen binnen Nederland & België.
De bestellingen worden verzonden met DHL in Nederland en met B-Post in België.
Gratis verzending
Gratis verzending op iedere bestelling.
Volg je bestelling
Je kunt jouw bestelling volgen via onze Track en Trace pagina. De Track en Trace altijd en overal online te volgen zodat je precies weet wanneer jij jouw producten thuis kunt verwachten.
Klik hier om je bestelling te volgen >>
Beleid bij niet-ontvangen, maar afgeleverde bestellingen
Als je niet thuis bent tijdens de bezorging, zal het pakket 1 à 2 keer worden aangeboden, afhankelijk van de bezorgdienst. Indien niet succesvol, wordt het pakket afgeleverd bij de buren of een afhaalpunt en moet het daar tijdig worden opgehaald.
Het niet aannemen of ophalen van het pakket geeft geen recht op terugbetaling. Het pakket moet worden afgeleverd en retour gestuurd worden volgens ons retourbeleid om een terugbetaling te ontvangen.
Indien een bestelling volgens de bezorgdienst is afgeleverd maar niet is ontvangen, sturen wij deze éénmalig kosteloos opnieuw op.
Bij een tweede melding van een niet-ontvangen, maar afgeleverde bestelling bieden wij geen verdere herverzending of terugbetaling meer aan.
Indien het pakket niet wordt geaccepteerd of niet wordt opgehaald, wordt het automatisch teruggestuurd naar de leverancier. In dit geval behouden wij ons het recht voor om €15 in mindering te brengen op het bedrag dat je terugkrijgt.
Controleer jouw verzendgegevens goed!
Om ervoor te zorgen dat jouw bestelling correct wordt afgehandeld, is het belangrijk dat jouw verzendgegevens volledig en juist zijn. Als er informatie ontbreekt of onjuist is, kan dit leiden tot vertraging van de verzending. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om juiste gegevens te verstrekken. Houd er rekening mee dat als een pakket verloren raakt of niet kan worden geleverd als gevolg van onjuiste informatie, de kosten voor de koper zijn en wij geen terugbetaling kunnen bieden.
Pakket verloren?
Is je pakket verloren gegaan of niet afgeleverd als gevolg van een logistieke reden? Dan sturen wij altijd gratis een nieuwe op.
Vragen over je bestelling?
Heb je vragen over je bestelling? Wij raden aan om eerst te kijken op de
veel gestelde vragen pagina. Staat jouw vraag hier niet tussen?
Klik dan hier om direct contact met ons op te nemen >>